1 Mart 2015 Pazar

Loreal Skin Perfection BB Krem





Merhaba, epey zamandır kullandığım ve çok beğendiğim BB Kremden bahsedeceğim sizlere. Loreal'ın Skin Perfection serisinin BB Kremi. Artık fondötenler yerini daha doğal ve az kapatıp bolca nemlendiren BB Kremlere bıraktı yerini.. Ben de genel de BB krem kullanıp cildimi pek yormak istemiyorum çünkü.  


Bu BB Krem 5in1 olduğunu söylüyor,
Nemlendirme
Cilt kusurlarını pürüzsüzleştirme
Cilt tonunu eşitleme
SPF 25 Güneş koruması içeriyor.




Ürün 50 ml'lik tüpte. Cildiniz de çok fazla sivilce ve kapatıcılacak yerler varsa maalesef bu ürün tek başına iş görmüyor. Mutlaka bir kapatıcı kullanmanız gerekir. Ya da makyaj bazlarından cildinize uygun olanı öncesinden kullanabilirsiniz.  Benim fazla sivilcelerim yok  ve doğal makyaj sevdiğim için benim favori ürünlerimden oldu kendisi.  Tüpün dış rengi de çok hoş..  Bu serinin bütün dış renkleri bu şekilde.  Bende ki ürün " Açık Ton" ve maalesef renk seçeneği çok fazla yok. Ama üzülmeyin ürün ciltle bütünleşiyor ve cilt renginizle eşitliyor. Suratınız da öyle sırıtmıyor yani.

Ürünü Loreal markasını satan bütün mağazalar da bulabilirsiniz, ben Gratis'ten almıştım. İndirimlere sık giren ürünlerden, indirimle daha uygun fiyata alabilirsiniz.







Okuduğunuz için teşekkürler, Bu ürün hakkın da yorumlarınız sorularınız önerileriniz varsa yorum kısmına yazarsanız sevinirim. :)

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Ben de çok kapatıcılığı sevmiyorum, o zaman bu ürün denenebilir ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html#comment-form

    YanıtlaSil
  3. denenebilir bir ürün... teşekkürler... sevgiler...
    http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil